Pages

Thursday, January 6, 2011

.::Engkau Cinta Agung::.





Aku tahu Engkau Tuhanku.. Adalah cinta agung... aku pun mahu.. mencintaiMu... aku tahu mencintaiMu amat perlu.. Ia kemuncak daripada segala kebahagiaan.. aku berusaha kearah itu.. tapi cintaku padaMu Tuhan selalu terganggu.. oh banyak yang datang mengganggu.. nafsuku, dan syaitan terkutuk. dunia mempersona menggamit selalu.. di waktu itu lupa ku padaMu. cintaku jauh sekali.. sekali sekala. datang juga, walaupun sedikit terasa indah nya.. kemudian lupa lagi..

Adakalanya lupa ku padaMu.. berpanjangan sekali... kemudian sekali sekala sedar kembali.. Engkau Cinta Agung... Engkau patut dicintai... selepas itu lupa lagi. begitu cintaku kepadaMu Tuhan.. dengan kelalaian silih berganti.. oh Tuhan.... Dengan hati yang sedih ini... tolong lah aku dengan rahmatMu.. bantulah aku mencintaiMu... agar cinta yang palsu.. terkubur sendiri... itulah harapan ku padaMu.

No comments: